“No sacrifiquis mai les conviccions personals per les opinions o desitjos dels altres” – Ayn Rand.

Aquesta filòsofa creia que tenim una missió a la vida, que consisteix a assolir el nostre màxim potencial i la felicitat.

Per aconseguir-ho, pensava que hem d'emprendre un camí de creixement personal guiant-nos pel nostre desig de millorar, però alhora assumint la plena responsabilitat per les nostres decisions i accions.

Una visió de conjunt


Al llarg de la meva vida he tingut moltes experiències vitals, lluny de les meves inquietuds personals. En un moment donat van aparèixer les persones que van començar a donar llum obrint-me les portes a tot aquest coneixement que ja era dins meu, però que mai havia tingut l’oportunitat de reconèixer.


Obro aquest blog per donar tota la informació que he pogut recollir i m’ha servit a nivell personal durant aquests anys.


Però no son veritats absolutes ni pretén ser un dogma. A més estic oberta a altres informacions que em puguin fer créixer com a persona.


Penso que quant a més persones arribi la informació, més creixerem tots i millorarem la nostra vida. És un benefici per tots.


Encara que en alguns casos puguin ser teràpies alternatives per malalties molt lleus, entenem que no és un substitut de la medicina, sinó un complement per reforçar el tractament mèdic.


Aquest coneixement l’he estructurat en dos nivells:


A nivell físic, on estan totes les plantes medicinals i on es troben també els minerals, que tenen un benefici físic. Acompanyants d’uns rituals ancestrals, que és una manera de retrobar-nos amb aquests coneixements ancestrals que hem heretat al llarg del temps.


També hi forma part la meditació que ens serveix a nivell físic, psicològic, energètic,... 


I a un altre nivell, abordarem estudis com el transgeneracional, on intentem entendre quin és l'objetiu de vida, perquè ens passen les coses, quines son heretades.


Amb el Feng Shui treballarem a nivell físic i a nivell mental. Ajudar a generar un ambient harmònic i positiu a la llar. Crear coherència i ordre al teu voltant per ajudar a sanar, créixer i a avançar de manera saludable.


Volia arribar una mica més enllà i si en un moment donat necessites parlar i que t’escoltin, tens algun problema vital, existencial, personal, aquí tens un canal obert en el que t’escoltaré i parlarem, entenent que en tu mateix està la resposta. No sóc psicòleg ni terapeuta, a través de la meva manera d'entendre el món, et podré donar una visió diferent.


Vull aprofitar per agrair a la meva parella tots els seus ànims, consells i recolzament total malgrat que sàpiga que em tiraré de cap a la meva “obsessió” i desapareixeré fins que estigui satisfeta amb el resultat.